Sabtu, 23 Oktober 2010

3 saat di pakli..katakawwwwww!!!!!

 
 
semua pon tahu
saya keje malam.
ada masanya saya terlalu mngantuk masa bekerja
almaklum saya manusia biasa.

malam tadi ntah macamana 
tgh elok2 cakap dengan kastemer [chinese]
tentang liputan talian telepon beliau yang tidak jelas
saya terlelap dalam 3 saat jerk
 
tiba2 je tersengguk terus kuor ayat neh:
 
saya
"awak,awak nk order air apa??"

kastemer
"excuse me..tapahamla??'

saya
"tadi awak nk order green tea kan"
 
+zasssssssssssss tiba2 tersedar+

 
saya
bukan cik,maksud saya liputan di sana memang tidak jelas untuk 3G
bla bla bla bla
 
teeeeettttt

kah kah kah kah
nak mampooossssssss
nasib baik BM beliau kurang fasih

 
FYI
dalam masa 3 saat saya bley
berada di pakl li kopitiam mengorder air bersama awak2
muahahahahahahaha

moral of the story
malam dicipta untuk tido
bukan kerja
ekekekkee
 
cintaku bukan di dalam tandas
 

sekin,belog kali ini.

yang sewel,
ezam

13 ulasan:

incik mumu berkata...

buahahahahaha..
tak senonoh!!

achik ezam berkata...

mumu:cenggituuuulaaaaaarrrrr...hahahahaah

incik mumu berkata...

gini laaaa~..
takpe2..
orang sedar sape diri ini~..

LURZAN TAZA LIMAJ berkata...

naseb baik x tsasul sebut 'SIPUT' hehee

aku kt shah alam je kot mlm td asal xroger?

achik ezam berkata...

mumu:sudeyyyyyyy..janji nasik ayam lemon pakli tatap ku tuntot!!!!!!!!!!!!!!!!!

incik mumu berkata...

eleh..
org nak blanje ari senin neh tamau..
bukan takat pakli..
KLIa okeh~..
hahahahaha..

achik ezam berkata...

sajerk je kan..time yg org takleh tu time tu g open tebelkannnn

incik mumu berkata...

how do i knoe u got hal to do meh..??
hahahahahaha..

achik ezam berkata...

azat:s.alam????roger ar hakuuuuu

CintaZulaikha berkata...

huahahaha...sah2 klakar...tp apa leh wat, nak cri money3...

achik ezam berkata...

cinta zulaikha:demi sesuap nasi....hehehhee

Mimie.Candy Cane berkata...

hahahahahahahahahahahahaha...i was laugh my a** off...adessss...boleh plak terlelap kan? nasib baik dia tak bape paham..hehehe..dont sleep n working :P

achik ezam berkata...

mimie:tulah kannn....dan2 sampai ke pakli...hahaha~

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...