Khamis, 17 Jun 2010

semua orang adelah pemenang!

sumone calling me loser!
waddefakerinaheyymakarena!!!!
yeah i might be not as good as you
but 
matilakawww!!!
ade ku kesah


ini rating skorkad saya yg paling latest!

alhamdulillah dapat full insentip ever month!

looser2 ai pon tak pernah pon pinjam dwet kt orang
[tak mcm lu!!!]
miahahhhaha
::gua emo kot lu ckp camtu::

so kolo ai pon terlaser itu ari
rasaen loe


walau cuma kerja biasa2
tapi i take it seriously 
yela acapkali gak complaining or whining
but standardlah
dah kerja kan layan ajela

walaubagaimanapun
saya tetap mencari2 peluang di tempat lain 
yg lagik better
tapi bukan yg ini ya

timer kaseh kepada budak tobot 
buat susah2 aje carikkan kt jobstreet
gigih!!!!
kuang ajaq!!!!!
siappp loe gua kerja'in!!!
hahahaahaha

note:
saya penat.tapi saya kena kuat.
saya lemah.tapi takkan sesekali pasrah.



sekian,blog kali ini.

yang geli dipanggel ayank,
ezam

8 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

you're a real loser if you think other are losers - Michael Cunningham

achik ezam berkata...

asrul:deswailah semua orang adelah pemenang :)

♥ Juliana Violet ♥ berkata...

siapakah loser yang panggil ezam loser tue? ^^

ezam, pekerja spa lelaki... tak nak try ker?
hihihi

akupunyahati berkata...

nape ezam ....kau dah dapat full mark pun angin...syukur laa, len laa aku ni..apa pun tak dapat ...

zulfadzly. berkata...

takde sape loser selagi dia x masuk the biggest loser asia..hahahaha..


lu pandai urut tapak kaki x?

achik ezam berkata...

vee:kih kih kij..pekerja spa??tamooooo!!!
hahahaa

zul:bukan setakat urut tapak kaki...yg batin pon bisa aja pak...

achik ezam berkata...

akupunyahati a.k.a.rin:sabor je lah rin.....ai memahami feeling yu...

akupunyahati berkata...

thanks... take care...

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...