Sabtu, 29 Ogos 2009

saya dan anak ikan..^^

semalam masuk gaji.hari ni dah terbang suku gaji saya.semua gara2 anak ikan saya.kuat sangat mintak belanja.kuat sangat nafsunya.badan je kecik.selera besau.makan pakai nk sedap2 aje kejernya...

owh jangan salah sangka ya..anak ikan saya beroda empat bukan berkaki dua..hukhukhuk....
KELISA saya hari ni tukar absorber+ekzos+break pad=rm525...garu kepala pagi2 nih.....


gaia,muthu,gopal,tayar

hrmmmmm...nk tukaw ekzos buloh takde lak...terbantot semua plan nk membeli aksesori tambahan kamera saya bulan ini...tak mengapalah..sudah bukan rejeki saya...lain kali coba lagi....


inshaallah ade rejeki kita pakai caldena or GTI golf ye


nak balik umah emaklah.bajet dah lari.kt uma emak boleh mkn free...hehehehehe...lagipon esok emak nk buat monjong (perkataan jowo iaitu bermaksud membuat juadah spt buat ketupat n lauk pauk dan di beri/hantar kt sedare mare)..merasa lah esok jd drebar....^^


sekian,blog pada kali ini.


LOL,
ezam

1 ulasan:

Mimie.Candy Cane berkata...

jadi ni la anak ikan yg berselera besar tu ye..hurmmm...boleh tahan..

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...