Sabtu, 25 Julai 2009

hey u!!!!

ada makhluk Allah ajak huha2.anda patut tahu:
  1. saya tak pernah masuk kelab dan tak berminat ke sana.
  2. saya tak merokok[rokok mahal.saya tak ade duit]
  3. saya agak pemalu.[tapi bila dh rapat jadi sangat tak malu].
  4. saya menghabiskan masa [selain kerja] di rumah sahaja.
  5. saya gile berfesbuk.tapi sampai kat situ sajelah.berkenal2an disana.huha2 disana.jumpa2an in realiti tak kot[sila refer no.3&4]
  6. i can't be what i am not [chewah]
sekian terima kasih.


p/s:sekarang guna saya tak mahu guna aku di blog.budi bahasa budaya kita..[katenyer]


p/s:ini lah bmw kesayangan saya


LOL,
ezam

1 ulasan:

berkata...

sungguh berkilat memancar2 terkena mata ku

hahhaha

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...