Khamis, 16 Julai 2009

aPa2 saja

kadang2 aku rasa kelakar tengok orang sekeliling aku.macam2 karenah.macam2 ragam.aku sekadar melayan.menokok tambah.mengiyakan dan menidakkan.tapi tak sesekali menambah bara yang terpendam.itu bukan aku.A kecik ati ngan B.C merajuk dgn D.macam2 ada.

pada aku itu biasa.dan aku malas nak terlibat sama dengan hal2 biasa nieh.aku
tak kacau orang.jadi orang tak boleh kacau aku sesuka hati.yang penting aku datang ofis buat kerja aku dan balik.nothing else matters.bikin serabut saja.

habis kerja aku balik aku on9.layan facebook.hardcore one.tak dapat on9 sehari rasa tak kena.huhahuha on9 saja.tapi nak berjumpa2an agak keberatan sedikit.lain kali mungkin.buat masa ni lebih selesa di alam maya saja.sekali sekala aku tutp facebook aku sebentar.bagi rehat.

ada orang komplen aku asyik facebooking saja.tapi bila difikir2 nasib baik sekadar facebooking.kalau buat benda lain kang.ada gak orang komplen asal letak shout out aku lah orang pertama yang komen.tak ada orang lain.tapi bila aku tak komen, dia orang pula yang sibuk tanya kenapa.hahahahaha.

-














bikin pusing!!!!


LOL,
ezam

Tiada ulasan:

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...